Longtime no see !! Men nu är jag tillbaka !!

Ok!!

Dags för en uppdatering ;)
Mycket har hänt sen sist....Väldigt mycket bra faktiskt!!

Det går bra nu...

Har börjat på ett nytt jobb, åhh vad jag stormtrivs :) Nu är det riktigt kul och gå till jobbet!!.
Till skillnad hur jag mådde och kände inför gammla jobbet i höstas...

Började plugga på distans i nov till Undersköterska...Kul som sjutton!!

Alva växer och frodas, lill gammal har hon blivit och en kopia av mig :D Haha hon har sjukt mycket bra kommentarer till allt :)

Typ som när man säger:

Vad säger Sean Banan?

Alva: Roooooooompa

Haha det är min unge det...


Har insett under hösten,att relationer inte är min starka sida kanske?!
Eller jo min, men kanske inte de jag har träffat hitills??

Ähh invecklad skit det där...


Har dock pratat mycket i telefon de senaste veckorna ;) Samtal som kan göra mig sjukt glad och som får mig att skratta så att magen värker..
 Tänk att en person kan få en så glad även om man är på svin dåligt humör!!
Same kind of humor lixom :P

Tur att ingen annan hör våra samtal ;) Då skulle vi låsas in båda två :D


Livet är sjukt nice just nu!!


Och jag älskar`t......







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0