Åhhhhh!!!

Min kropp skriker, Vad är det som händer?

Alltså, är det på riktigt eller är det bara denna obeskrivliga känsla jag tycker om?

" Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig, och jag kan inte skilja på om jag vill va med dig?"

Fast det är ju det jag vill??!!

Faaaaan....

Den människan, Gahhhhhh.....

När du kysser mig...

När du pillar mig i håret....

När du tar på mig...

kysser min hals....

Då....

Just då...

Smälter jag.....



Hjärtat rusar, jag blir yr.....

Är det när man känner så , som man är ... ??

Ja ni vet??


Jag tror.... att jag och mitt känsloliv ska ta ett allvarligt snack ikväll??
Vi har en del att ta itu med, disskutera och reda ut...
Vart står vi? Vem styr? Hjärnan eller hjärtat?




Vet bara att...När du...är hos....mig...
Då....Smälter jag....



Åhhhhhhhh!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0