Vår :)

Är det verkligen sant att våren är här?

Härligt värre :) Vårkänslorna slår volter i kroppen och man känner liivet i sig, götta!!

Var ett tag sen jag skrev, mycket hemma och mycket på jobbet...

Varje dag rusar iväg i en väldig fart och man hinner knappt med hälften av vad man tänkt och göra..


Har  ÄNTLIGEN  kommit igång med solningen på hudmottagnigen...
Och vet ni? trots att jag bara solat sammanlagt i ca 1 min alla 4 ggr jag varit där nu så märker jag en otrolig skillnad!!

JIPPI!!
Vad glad jag skulle bli om allt försvann till sommaren :))


Ska jobba hela helgen :( Trökigt när man vet att det ska bli så fint väder..


Nu ska jag vänta på att D ringer från jobbet..

Saknar honom mycket, tråkigt att vi inte hinner ses så mycket när man jobbar om varann...



Fin vår kväll :))



Puss&Sånt
// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0