Shopoholic

Japp thats me...

Fick lite mer över än vanligt denna månad i penga väg vilket har resulterat i massa shopping :)

Lyckades bränna 5000:- idag!!

Jisses haha men jag fick ju lite för pengarna iaf :)

*2 tröjor
*1 par sneakers
*kläder till Alva
*lunch på stan samt mat ute på kvällen
*1 Ny digital kamera :P
Samt en stor handling på willys
Ajust o så ett halsband med....




Hahah det är Daniels fel att jag handlar så :) Det är han som planterar in små ideer om vad jag skulle behöva  och så ett, tu ,tre suger det grymt i shopping tarmen :))

Nejdå inte alls...Man ska unna sig saker när man kan har jag hört.

Fattar inte hur jag levde förut innan jag fick jobb :/
Som en fattig kyrkråtta...

Men jag såg väl till att klara mig...
Det är nog sant som de säger att på nått sätt löser sig det sig nästan ALLTID...
Man hittar lixom en väg för att lösa saker o ting...

Kul är det iaf och få smaka på lite "lyx" ibland :))

Bara jag inte slutar som den där blåsta blondinen i kvällens avsnitt av "Lyxfällan" :X...



Nehe ni, jag skulle ha sovit för länge sen..
Så det är dags o slänga huvet på kudden nu..
 

Natti!!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0