Fläsk mamma! Och En 3 -åring som går på gym :D

Ja så känns det efter mitt 24 timmars pass på jobbet :/...
Började 14:00 i går och jobbade till 13:00 idag...Hujeda mig...

Sov bara ynka  3-4 timmar på jobbet inatt, Och det suger rätt fett när man vet att man ska upp vid 6 och börja morgon arbetet...
Anledningen till min sömnlöshet är ändå lite otäck.
Det började vid 21 tiden nångång, hade balkongdörren öppen till vardagsrummet på jobbet när jag hör ett barn skrika hysteriskt efter mamma , mamma..sen höll alltså detta stackars barn på och skrek och grät till 2 nångång!!

Jag som blir förtvivlad  när jag hör sånt begav mig ut i snöblasket i pyjamsbyxor och skinnstövlar för och kunna lokalisera vart skriket kom ifrån, eftersom det stackars barnet aldrig slutade. Tur att ingen såg mig haha.

Gick upp i olika trappuppgångar för jag tänkte fanimej ringa Polisen..alltså..stackars barn!!!.
Och jag är ju tyvärr sån att jag kan fantisera ihop vad som helst...tänkte om nån hade lämnat sitt barn alldeles ensam..
Och började självklart och tänka på Alva :/.

Tror att det tystnade vid 2 men sen inbillade jag mig nog en lång stund att barnet fortfarande skrek...men frammåt små timmarna måste jag ha somnat.

Hämtade Alva på dagis efter jobbet..
Satte på En Pippi film och han inte mer än och sätta mig i soffan förens jag somnade...stackars Alvutt..
Slumrade nog i trekvart till Syrran kom...

Hon skulle passa Alva för jag skulle ut till M-berg med Daniel...
Men den stackars människan sitter fortfarande i möte på sitt jobb!!!
Inte nog med att människan har semester,  han har suttit där sen 13:00!!!!!

Gahhh jag skulle bli galen....men fiiin fiiin övertid blir det ju!


Det blev bus och fika för hela slanten....
Alva älsssskar verkligen siin moster :)



Sen åkte de
och följde med Alvas mormor och tränade
haha Min Unge Tränade med...
Va!!
Hhaha Hon är minsann myyyycket duktigare än sin förslappade , soffsittade äta massa onyttigt mamma...




Men det är bra...
Det ska börjas i tid u know :P
<-------- 




Dagen avslutades i onyttighetens tecken för min del....

McDonkan....
Ussch...
Dags o ta ett prdentligt tag om fläsket snart...
Och Ladda för beach 2009!!

Mohahahahaha...





Ni förstår ironin i det hela va?! ;)



//
Madde Alias  Fläskmamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0