Älskade vänner ......

Jobbade hela förra helgen *suck*....
Var helt förstörd när jag väl fick gå hem i måndags eftermiddag.
Hämtade Alva och skyndade mig hem....

Fick besök av Jennie med sina små och Anna-karin  med lilla Sally....
Det är helt sjukt , Att man inte fattar hur mycket man igentligen saknar sina vänner förens man väl träffas :) Det var sååå kul och träffa er tjejer :D
Känns så skönt med er, trots att det gått ett halvår eller ett heelt år så känns det alltid som igår när vi ses...
Antar att det är så riktigt vänskap är?! :)


Igår Tisdag Var vi lediga , då Tog Jag och Alva cykeln och åkte hem till Barbara och små killarna :)
Alltid lika trevligt gumman, och du är alltid så snäll och grejar och fixar, lagar mat och står i...
Du är verkligen  också en på miljonen. vännen min...

Tänk att jag har fått äran att bli eran vän ,mina älskade vänner!!

LaV U AlL ♥

Idag har vi varit i Björkhaga hela dagen...
Har varit hemma hos mormor och morfar och blivit bortskämmda med fika och mat :P *mumms*

Vi gick en lång promenix och jag fick användning för min nya kamera.
Tog en massa fina kort och gjorde ett lite vinter collage på skoj :)




Nu väntar sängen!!

Puss&Sånt

//M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack sötis för fikan ni är helt underbara:-)



Kramar

2009-03-28 @ 17:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0