Alva är sjuk igen :(

Hmmm!!!!!!

Mmmm som sagt min älskade unge har återigen gått och blivit sjuk :(
Hon var ju nyss sjuk, 3 veckor i januari :( hon fick 3 förkylningar efter varann...
Stackars liten..Jag lider med henne...Hon bara hostar och hostar...
Imorse hostade hon så att hon kräktes, mammas älskling....

De blev antagligen inte stormförtjusta när jag ringde imorse och sa att jag inte kunde komma o jobba...
De kan snart kalla mig " Madde VAB" (VÅRD AV BARN)för er som inte är inne i den svängen än ;)

Men men så är det jag är hemma tills dockan är frisk!!!

Sjuk men glad ändå...Alva har fått "pippi" :)



Och detta jävla skit väder gör mig galen!! Gahhh!!
Jag blir galen...Kan inte all snö bara försvinna och låta våren börja!!!
Jag vill ha vååååårrrrrr!!!!

Så jag kan börja använda mina nya skor!!
Har köpt 2 nya sneakers den senaste veckan :/ Onödigt..mmm...men de är såå smygga :))

Var ju på stadium outlet...hmm..det var ju så billigt så jag bara var TVUNGEN o handla...
Köpte ett par converse till Alva i strl 27 :/ Får se när hon kan ha dom, hon har ju bara 25 än så länge...




Daniel var här en sväng nu på kvällen..Vi har pratat lite ang våran semester så vi får se vart det slutar :)
Hoppas det blir som jag vill :D

Imorrn ska jag till hud  mott. På USÖ o sola i deras speciella solarier..för er som känner mig så vet ni ju att jag har psoriasis :( Som jag än idag...10 år senare än sjukdomen bröt ut...har jävligt svårt och acceptera...
Vet inte om jag nånsin kommer göra det.
Hoppas iaf att denna beh. kommer göra susen, så jag får känna mig nöjd och tillfreds med min kropp :))

Nu ska jag ta hand om mina ohängda katter som bara slåss!!

Natti natt!!





Kommentarer
Postat av: Jennie

Puss hoppas behandlingen hjälper

2009-03-11 @ 10:24:56
URL: http://missijay.wordpress.com/
Postat av: Anna

solarierna där är kanon bra!

2009-03-16 @ 15:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0