Alva <3 Alex = Sant

Jodå Dom har verkligen funnit varann Alva och Alex :)
Och det börjar verka kärlek banne mig ;)

Haha dom e bara så söta...



Barbara kom förbi med små igår :) Jäkligt kul...
Barnen lekte och vi Försökte föra en konversation i köket vilket var praktiskt taget omöjligt då det var 2 små brandlarm som for fram genom lägenheten...

 Alex försökte sig på o få en puss oxå men ALva tvär vägra...haha

Alva satte på sig sina pippi kläder som vanligt och Alex den sötisen började helt plötsligt säga:

Kom Pippi så leker vi,  pippi hoppa då, pippi kooooom då..
Hahha vart tog Alva vägen lixom  :P

Annars då?
Jo Jag vet att jag lever....
För jävla mycket på jobbet nu :/
OCH hemma har jag typ 1 miljon projekt som jag skulle vilja dra igång...

MEN har varken tiden eller ekonomin nu för o göra nått av d,,,*bläääää*

Väntar på bättre tider nu!!!!

ORKA!!!
Nääää!!!

Ska glo tv nu.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0