Trött, Tröttare , Tröttast...

Hohojaja....
Trött som satan idag...
Har haft huvudvärk i 2 dar nu *gahh*
Kan ju bero på att jag har varit jävligt irriterad och förbannad på hur vissa människor beter sig!!
Vuxna jävla människor som beter sig som dagisbarn, patetiska är vad ni är!!
Dags för mig och säga ifrån nu, är så trött på o lyssna på deras skit..

Har jobbat dag hela veckan *suck* Vilket Innebär att jag börjar 7 och slutar 16....
Ingen höjdare, när man både ska få upp sig själv + Alva, hinna äta frukost, klä sig själv + Alva .
Cykla i snö slask, först åt ena sidan stan för o lämna på dagis, för att sen åka mot andra hållet mot jobbet.
Körkort?! JA TACK!!.
Opptimist? Javisst? ;)
Ska ta det i sinom tid men måste ta och klara upp ett par andra saker först :)
Plugga och göra klart i lägenheten, + ev en resa i höst osv, osv.

Är ledig i helgen, sååå skönt.Ska och titta på systeryster, på Fest och Bröllops Mässan på Örebro Slott på lördag :)Hon ska gå modell och visa brudklänning och underkläder....Fiiiiiiint....
Ska bli kul,...
Haha stackars Syster är lika nervös som vanligt, hoppas hon fixar det lika galant som annars :)
Min duktiga syster, du är modig, duktig och bäst....Lav u♥.

Hoppas hinna med att Hitta en lampa till köket oxå.
Var på Ikea igår o shoppaade lite till till lägenheten, skönt att det börjar ta sig...
Är i princip klar med vardagsrummet, har "bara" sovrummet köket och lite i Alvas rum kvar...

"Det tar sig sa mordbrännarn ;) "

Borde ha lagt mig för länge sen...men det är såå svååååårt och slita sig fån sin älskade nya dator.... :D
För att citera en viss Mr D...
" Ska bara chatta, blogga, chatta, kolla facebook , blogga, facebook ;)


Haha det är bara nyhetens behag...Jag lovar ;)..


Ska dra täcket över huvet nu och hoppas på en bättre dag imorgon...
Är sjukt jävla trött...*bläää*

Natti Natt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0